Alla inlägg den 3 september 2008

Av Peter - 3 september 2008 21:53

Jaha.. då har man varit på rekryteringskväll, är så satans trött på mitt jobb och företaget jag jobbar på så jag försöker söka mig bort. Var på en infokväll på ett företag som visade sig vara precis motsatsen mot där jag jobbar nu: intressanta arbetsuppgifter, personalomtanke, det lönar sig att jobba bra mm

Så i morgon skall jag inte säga upp mig men jag skall först och främst gå till personalchefen och begära 10% tjänsteledigt för att kunna studera och sedan skall jag fråga VD:n om vad som händer med projekt avdelningen och om ocn när jag kan få en plats där, har han inget bra svar så säger jag att jag håller på att studerar och tänker ta varje tillfälle att komma där ifrån. Jag anser att jag är bättre än att stå på golvet och skruva  hydraulik och ser de inte det så har jag inget där och göra. Det är dags att sluta krypa utan istället stå rak och visa vad jag vill. Sen skall jag nog fråga chans på V när jag ändå håller på. Så på fredag är jag arbetslös och dumpad... Godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards