Alla inlägg den 2 september 2008

Av Peter - 2 september 2008 21:12

Då har jag varit på min fösrta föreläsning på 4år!!! Kändes rikitgt härligt att vara tillbaka i skolbänken om än för en dag. Som det ser ut nu så vet jag inte hur mucket jag kommer hinna gå på föreläsningarna, har ju tyvrr ett jobb att sköta. Men jag skall prata med personalchefen i morgon och fråga om jag kan få gå ner till 90% tid (jobbar ju bara 70% effektivt som om jag jobbar lite bättre bodre det gå) Men hur som helst så kommer det kräva en held del tid så det blir nog ingen innebandy på ett tag :( hade att välja mellan innebandyn och Nära Hem och ölen vann :)


Annars har helgen varit bra. Åkte till Fristad i fredags efter tentan. I lördags så blev det lite alfa mek och sedan så blev det en tretimmars cykeltur med brossan i skogen. I söndags så blev det mest slappa i soffan och kolla motorsport fast en liten svamptur hans naturligtvis med. Det blev lite kantareller och nån karl-johan. 


I går så fick jag ett väldigt trevligt bra från M som jag besökte i torsdags, han hade rekomenderat mig för sin chef så nu skall jag på en liten informell intevju på deet stora konsultföretaget i morgon :) Nu äntligen så har jag chansen till ett roligare jobb. Har jag tur så kommer jag jobba med kostruktion eller simulering!! Fett värre.

I dag fick jag ett tråkigare mail från ladok elektroteknik U :(   surt sa räven... men det påverkar inte min plan för framtiden, även om de poängen hade suttit fint


Idag så har jag som sagt varit på min första föreläsning.. detta firade jag med att klipppa mig, måste vara fin både i morgon på intervjun och på fredag då V kommer på middag,  och efter det så blev det en 36 km cykleltur med Brownie som ville prova sin nya racer. Vi han till kungsbacka och till baka på 1.5 h så vi hade hyffsad fart trots motvind på nervägen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards