Alla inlägg under augusti 2008

Av Peter - 29 augusti 2008 11:54

Ahhh äntligen klar med tentan. Det gick förvånadsvärt bra, skrev på allt och det kändes som jag var rätt ute :)


Nu blir det en tripp till Borås för att slappa lite efter tentan, skall även passa på att te en rejäl tur med cykkeln  skogen samt plocka lite svamp

Av Peter - 28 augusti 2008 20:43

Pust 15 km cykling på 30 min blir man lite svetting av.. körde totalt 38 km in dag. Varför cykla så långt?? Jo jag var ju bjuden till M & L i Lindome för att titta bebis och eftersom det bara var 15km dit så är det ju onödigt att ta bilen :) Lilla Tilde var ju naturligtvis jättesöt och hon dregglade när hon fick se mig ;)  iofs så kräktes hon åxå men det gör ju små barn. Det var rkitigt trevligt att få prata lite med M&L, jag fick uppdatera dem med det senaste skvallret och M tipsade om X-din rekryteringskväll nästa vecka och sade att jag visst kunde söka dit som konstruktör trots att jag inte är klar!! Så nu får alla hålla tummarna så jag får ett rikitg jobb, enda prblemet är väl hur jag skall hinna med studierna, men det är ett senare problem. Först och främst skall jag ta Energitekniken i morgon bitti, så nu blir det en dusch och så lite skön musik i soffan innan läggdags

Av Peter - 27 augusti 2008 21:54

Ahhh då har äntligen Nära hemm öppnat för säsongen!!! Dagens var glaserade revbenspjäll + öl för 75 kr :) Brände nästan 170 kr på hela kvällen på 3 öl plus mat. Närvarande Carlbob + Brownie.. vi fick även besök av lilla söta C som för gyllde kvällen med sitt leende och sina gröna ögon.

Innan maten så han jag  med att bli dyngsur när jag cyklade från jobbet, att bli nerskvätt av en bil ÖVER ett bullerplank händer väl bara mig  :( Men jag fick lite nyttigt gjort på biblioteket, men jag träffade på Slatte och Bau så det blev mest tjöt under de två timmarna jag satt där.. inte bra inför tentan.. det får bli tysta läsesalen hädanefter. Man är ju lite orolig som vanligt inför tentan.. känner att jag inte läst tillräckligt och i morgon em så blir det inte så mycket läst eftersom jag skall häsla på lilla tilde 3mån ute i billdal.


Lite funderingar under dagen på jobet som suger: Vad känner jag igentligen för V, känner hon nåt för mig? har jag nån chans?, har jag fått några singnaler? Vad vill hon? Vad vill jag? Är känslan jag får när jag tänker på henne ett frö av kärlek eller är det bara en rädsla för att vara ensam, att aldrig få finna kärleken så att jag försöker finna den i alla söta tjejjer jag träffar, jag vill ju bara bli älskad ju.


Hmm det blev lite väl djup bara efter tre öl..

Men nu blir det sova, har mycket att stå i imorgon



Av Peter - 26 augusti 2008 20:14

Pust. Hemma fårn 4h tragglandes ångtabeller och Mollierdiagram, så nu käns hjärnan lagom mosig... men i morgon är det onsdag och Nära Hem har äntligen öppnat


Lite statistik

Vikt 92,9 inte bra att ätaKinabuffe till lunch :(

Dagens motion Cykling 15km + 3*8 med hjule, 3*8 armhävningar

Plugg: 4h på bibblan ina da möwndawl

Känlsa: Helt ok,lite trött på jobbet bara

Poäng kvar till examen: 67

Kilo kvar till målet.. en del


Av Peter - 25 augusti 2008 20:39

Sweeeet, som fösta person i sverige så skaffar jag en blogg!! One will lead and many will follow.

Nu undrar väl alla varfrör just jag skall blogga.. jo för att jag gillar ju mode och shopping och tycker att alla måste få reda på vad jag har ätit till lunch. Nä.. not so much som Carlbob hade sagt. Anledningen till bloggen är att hjälpa mig uppnå mina mål som just nu är fokusrade på att ta examen innan jag fyller 40 och få en någorlunda attraktiv kropp( jag vill ju bara se bra ut naken som Colting säger) så när inget annat hjälpt så kanske detta hjälper.


Fast just nu så blir det färd till Ica Maxi (jag får väl betalt när jag skriver firmanamn???) och fixa lite mat eftersom kylen och magen skriker efter mat



Lite statistik

Vikt 92

Dagens motion Cykling 15km

Plugg: 4h på bibblan ina da möwndawl

Känlsa: Helt ok

Poäng kvar till examen: 67

Kilo kvar till målet.. en del

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards