Alla inlägg under september 2008

Av Peter - 25 september 2008 20:30

Japp då har jag tagit tjuren i rö.. vid hornet och vart och chefen och begärt tjänstledigt hela våren för studier. Han blev väl måttligt road och försökte säga att det kommer nog bli svårt, det blir durt att ta in en ersättare osv. Han tror visst att jag är en vanlig korkad arbetare som inte fattar nåt. om han ge av slag så får jag väl citera lagboken för honom: A rbetstagare som vid ledighetens början varit anställd hos arbetsgivaren de senaste sex månaderna eller sammanlagt minst tolv månader de senaste tre åren har rätt till ledighet för utbildning enligt lag (1974:981) om arbetstagares rätt till ledighet för utbildning. Så antingen blir det ledigt eller så får de fixa fram konstruktionstjänsten åt mig.


Men nu är det snart whiskeymässa och då skall jag bara har roligt och var mysig mot alla tjejjer

Av Peter - 23 september 2008 20:46

Ja. Dagen på jobbet kan sammanfatts i Peter Harrysons ord Oliiiiiiiiidlig. Men jag fick pluggat i 4h och nu gjörde Hammaby självmäl måt Elfsborg så dagen suger inte så hårt ändå. Ja just det ... vägde in på 89.9 lägsta sedan våren 2005... beach 2009 here I come


I morgon är det onsdag :)

Av Peter - 21 september 2008 19:30

jaha... det var ju en rolig vecka som gick, först fick jag höra att vi bara kan ses som kompisar, sedan verkar det som det nya jobbet inte blir av. De håller på med intervjuer och har aturligtvis inte ringt mig, sedan fick jag resultatet av andra tentan: U så det är inte mycket som går rätt just nu

Av Peter - 14 september 2008 17:36

Jaha.. då har man tagit modet till sig och berättat vad man känner.... och svaret??? Jo. du är en fin och go kille men jag känner inget för dig.

Så kan det gå

Av Peter - 14 september 2008 09:00

Bara 2h kvar :)

Av Peter - 13 september 2008 23:17

I dag har jag varit ovanligt seg, var på supercross igår och drack lite gran men inga mängder. Vaknade vid 9 och tog en skön 1.5h  promenad och somnade sedan på soffan, bara det inte är en förkylning på gång nu när jag och V skal ut och cykla. Jag börjar bli lite smånervös på vad V skall säga när jag säger att jag är innresserad. Skall det bli som vanligt med "du är en härlig kille .. men " eller tycker hon om mg åxå?


imorgon vetvi... om jag vågar fråga

Av Peter - 10 september 2008 20:47

Inte så mycket att rapporera i dag.. jobbet var som vanligt lite halvkaosat. En klassning som jag trodde var avbokad dör upp,att han var kines gjorde det hela inte lättare, men allt ordnade sig eter ett tag så jag kunde fortsätta med mit vanliga jobb son nu är att leta grejjer :(


Men kvällen fick ett bra slut: ett par öl och en planka på Nära Hem så var den dagen räddad, nu blir det lite fotboll och sedan nedräkning till söndagen.


BTW jag har ett svårt dilemma.. skall jag hjälpa till med inventeringen på söndag eller skall jag ut och cykla med söta V och berätta vad jag tycker??  


inte så svårt val 


Natti

Av Peter - 9 september 2008 21:37

I dag har det inte hänt så mycket. Jagat grejjer på jobbet som inte fans hemma och sedna 3h plugg på biblioteket. Kom hem vid åtta så det blev bara en snabbdusch och så lite mat. Tänkte komma i säng hyffsta tidigt för i morgon är det ju onsdag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards