Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Borta bra men Nära Hem

Av Peter - 27 augusti 2008 21:54

Ahhh då har äntligen Nära hemm öppnat för säsongen!!! Dagens var glaserade revbenspjäll + öl för 75 kr :) Brände nästan 170 kr på hela kvällen på 3 öl plus mat. Närvarande Carlbob + Brownie.. vi fick även besök av lilla söta C som för gyllde kvällen med sitt leende och sina gröna ögon.

Innan maten så han jag  med att bli dyngsur när jag cyklade från jobbet, att bli nerskvätt av en bil ÖVER ett bullerplank händer väl bara mig  :( Men jag fick lite nyttigt gjort på biblioteket, men jag träffade på Slatte och Bau så det blev mest tjöt under de två timmarna jag satt där.. inte bra inför tentan.. det får bli tysta läsesalen hädanefter. Man är ju lite orolig som vanligt inför tentan.. känner att jag inte läst tillräckligt och i morgon em så blir det inte så mycket läst eftersom jag skall häsla på lilla tilde 3mån ute i billdal.


Lite funderingar under dagen på jobet som suger: Vad känner jag igentligen för V, känner hon nåt för mig? har jag nån chans?, har jag fått några singnaler? Vad vill hon? Vad vill jag? Är känslan jag får när jag tänker på henne ett frö av kärlek eller är det bara en rädsla för att vara ensam, att aldrig få finna kärleken så att jag försöker finna den i alla söta tjejjer jag träffar, jag vill ju bara bli älskad ju.


Hmm det blev lite väl djup bara efter tre öl..

Men nu blir det sova, har mycket att stå i imorgon



 
 
Ingen bild

Lilla söta C

27 augusti 2008 23:31

Du är ju underbar du. Tack för komplimangen. =)

När är tentan?? Jag måste ju hålla tummarna, för något vettigare gör jag ju inte för skattepengarna på jobbet.

Och lite kärlekstips från en som också velar lite då och då. Det är så jäääävla lätt att bli kär i känslan av att vara kär istället för att faktiskt bli kär i personen. Jag vet inte själv hur man skiljer på det hela.. men jag lovar att tala om det för dig den dagen jag kommer på det.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 3 mars 2010 15:42

så kan det gå

Av Peter - 31 mars 2009 07:27

Vad är det som händer??? Hur kunde det bli så här?? Från att inte kunna lyckas med någonting så har jag på två dagar lyckats bli i hop med V, få 4 på båda tentorna, få tillbaka 5500 på sktten och gå ner till 87kg. Och Peter bara ler......

Av Peter - 21 januari 2009 22:44

Då har man varit p åföreläsning igen, linjär algebra mellan 8-10 och sedan tillverkningsteknik mellan 10 -12. Plugganedet känns bara bättre och bättre, jag skall klara  alla kuser i år, så är det bara. Var dock tvungen att åka till jobet efter 12, fa...

Av Peter - 20 januari 2009 22:30

Då har man ju varit riktigt duktig i dag. Först skola 8- 10 sedan jobba till 15:30, en snabbt cykeltur till biblioteket för att plugga till 19:30 å som avslutning krafttag mellan 20:15-21:30. så nu kan jf lägga mig med gott samvete.   Pluggandet går...

Av Peter - 19 januari 2009 21:38

Då var det äntligen dags att börja plugga!!! Hade föreläsning i Lin alg mellan 13 och 15 och lyckades holla mig vaken hela tiden :) Sedan var det dags att gå ner till cremona och bli ruinerad, 1200 för två böcker... fy fan. Men sedan var jag duktig s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards